BLUE NATIVES

BLUE NATIVES
HELPT ORGANISATIES INNOVEREN EN VERBETEREN

De ideale customer journey, de juiste proposities, of slimme innovaties worden het beste ontwikkeld vanuit de vraag en belevingswereld van de klant. De design sprint is een perfecte methode om de klant naar binnen te halen en om nieuwe ideeën te toetsen op haalbaarheid. Zo los je complexe vraagstukken sneller op. De methodiek is goed aan te passen aan de wensen van de organisatie en is relatief gemakkelijk te leren met een korte opleiding. Dit scheelt op termijn externe inhuur.

customer journey blue natives innovaties

Aanpak: CUSTOMER JOURNEY DESIGN SPRINT

Duur

De gehele aanpak > ongeveer 4-6weken
Normaliter heeft deze aanpak een doorlooptijd van ca. 4- 6 weken.

Wil je sneller? > Design sprint in 5 dagen
Veel organisaties hanteren de ‘Google’ methode. In dat geval doorloop je de stappen in 5 intensieve en inspirerende dagen: Maandag starten en vrijdag toepasbare verbeterideeën en een aanpak voor de implementatie.

Inspiratie nodig voor een goede heisessie? > Design sprint in één dag!
Deze methodiek kan in een ‘pressurecooker’ in één dag worden toegepast.

Heeft de organisatie al een redelijk duidelijk beeld, maar nog wat zwarte gaten?
Dan kunnen er ook elementen uit deze aanpak worden toegepast om het plan verder te brengen. Bijvoorbeeld door het begeleiden van ontwerpgericht onderzoek, klantpanels of klantarena’s.

Scroll naar boven